Friday, May 15, 2009

Sdr. Kamarul Setiausaha DPPWP yang baru

Sumber: Laman Web Muktamar PAS ke-55

Mesyuarat Ahli Jawatankuasa Kerja Dewan Pemuda Pas Wilayah Persekutuan malam tadi bersetuju melantik Kamarul Arif Muhammad sebagai Setiausaha dewan tersebut. Beliau sebelum ini yanag memegang jawatan Timbalan Ketua Pemuda sebagai Setiausaha yang baru.

Suhaimi Abd Aziz yang sebelum ini memegang amanah sebagai Pengerusi Lajnah Tarbiyyah dilantik sebagai Penolong Setiausaha 1 dengan dibantu oleh Khafi Ali sebagai Penolong Setiausaha 2.

Seterusnya mesyuarat juga bersetuju untuk mengekalkan Bendahari lama Sdr. Khairil Nizam untuk meneruskan gerak kerja dan agenda kewangannya.

Ketua Penerangan pula kini beralih kepada Sdr. Nasaie Ismail yang juga Ketua Pemuda Pas Lembah Pantai. Timbalan Ketua Penerangan pula adalah Sdr. Meor Asfandy Azizan.

Bagi jawatan Pengarah Jentera Pilihanraya Pemuda pula, mesyuarat sebulat suara memilih Sdr. Khairul Anuar Abd Manaf yang juga mantan Naib Ketua sebagai pengerusinya.

Pemudawilayah kini diterajui oleh Sdr. Kamaruzaman Mohamad sebagai Ketua, Sdr. Herman Samsudeen, Timbalan Ketua dan Sdr. Lokman Ibrahim sebagai Naib Ketua.

……….senarai potfolio mengikut lajnah akan dikemaskini.

No comments: